loading...
A E M - IAUKhSh
دانشجویان مددکاری اجتماعی خمینی شهر بازدید : 86 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

- الـــــو .... الــــــــــو ....!

-چی گفتی؟

- ارزشیابی باز شد!

- فردا دانشگاهی؟

- نه ، کلاس ندارم.

- فردا منم کلاس نداشتم ، ولی دارا شدم

- مبارکه ، کلاس جبرانی داری ؟ همینه دیگه وقتی میایی به من پز میدی که این ترم سه جلسه بیشتر کلاسم برگزار نشد ! حالا باید 13 جلسه جبرانی بری!

- مشکلی نیست ؛ صبر کن فردا میرم ارزشیابی استاد ... رو درست پر میکنم !!!

- نه نه ... ترم بعد هم با همین استاد 2 تا درس 3 واحدی داریم!

- راست میگی ! فقط هم با همین یه استاد ارائه میشه! باشه بهش 20 میدم !

- نـــــــــــه!!

- دیگه چرا؟

- میفهمن الکی نمره دادی! 17 بده.

- باشه ، فردا رفتم سایت ، میخواهی برای تو هم ارزشیابی ها رو پر کنم؟

- من همه رو پر کردم !

- به استاد X چند دادی؟

- نمی دونم اسم استادا رو نخوندم ! به همه 17 دادم.

- همه سوالا رو ؟

- آره ؛ تاره به روش جدید هم پیدا کردم ؛ وارد ارزشیابی که شدی فلش سمت پایین کیبورد بزن و هی تند تند اسپیس ، بزن 30 ثانیه ای همش پر میشه!!!

- چه خوب ! ولی مگه ما نباید این ارزشیابی هارو درست پر کنیم تا بعدا به قول خودشون یه اثری تو بهبود کیفیت تدریس داشته باشه!

- هه هه ! ساده ای! اینا همش الکی؟

- نه مگه میشه الکی باشه ؟

- تا حالا شنیدی یه استاد به خاطر ارزشیابی ضرری دیده باشه؟

- نه ولی ...

- ولی چی ؟ من که میگم اگه نمره کمتر از 15 به یه استادی بدی حتما اون استاد برات جبران میکنه! خودت که میدونی یعنی چی؟

- درست ! ولی بازم میگم اینطوری درست نیست!!

- بوق ... بوق .... بــــــــــوق......

- اِه قطع شد... حتما باز شارجش تموم شد....

""ولی بازم میگم اینطوری درست نیست!! ""

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 1,545
  • بازدید کلی : 35,276
  • نمونه بلوک 1

    نمونه متن بلوک 1